Hamerslagdag 2014

Weergave van 6 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #9840
      prikkebeen
      Deelnemer

      Het mag duidelijk zijn dat de Hamerslagdag wederom een overweldigend succes was. Iedereen die er niet was: jullie hebben echt wat gemist!

      Maar bij deze wil ik ook iedereen die foto’s heeft gemaakt vragen deze naar mij op te sturen. Net zoals andere jaren zal ik een digitaal foto-album aanmaken waarin jouw foto’s (natuurlijk met naamsvermelding) komen te staan.

      Stuur de foto’s naar john (at) prikkebeen.net. Technische praat: aangezien ze zijn bedoeld voor weergave op een computerscherm is een resolutie van 1024 * 768 al voldoende, dat zal ook uploadtijd schelen.

    • #9841
      prikkebeen
      Deelnemer

      Om een indruk te krijgen van de eerdere foto-collecties:

      hamerslagdag.prikkebeen.net
      hamerslagdag2012.prikkebeen.net
      hamerslagdag2013.prikkebeen.net

      Deze adressen verwijzen rechtstreeks naar de albums van dat jaar. Geen www ervoor zetten!

    • #9842
      monikavandieke
      Deelnemer

      Het was een super leuke weekend bij jullie , ben niet zo voor het smeden maar heb het doch probeert bij mijn man zijn vuur . Maar even zin misschien staan ik zelfs volgend jaar bij jullie .
      Groetjes Monika uit Lommel

    • #9843
      prikkebeen
      Deelnemer

      De eerste foto-series staan online!

      Het album is te vinden op hamerslagdag2014.prikkebeen.net

    • #9845
      prikkebeen
      Deelnemer

      Heeft verder niemand iets te vertellen over de Hamerslagdag???

    • #9846
      Jack
      Deelnemer

      Hoi allen,

      Nu alles weer opgeruimd en terug gebracht is wil ik iedereen die op een of andere manier een steentje heeft bij gedragen van burenhulp tot mede smeden bedanken voor dit geweldige evenement en voor diegene welken niet aanwezig waren er is dit jaar uit twee ovens van lokaal ijzererts ijzer gemaakt ( dit proces hebben we van begin tot einde ter plaatsen uitgevoerd) Alleen al de voorbereiding van het erts heeft voor meerdere personen van zaterdag morgen 9 uur tot ca 11 uur s’avonds in beslag genomen.

      Hier wil ik het even bij laten en zie ook graag u reacties tegemoet.

      Met vriendelijke groet

      Jack Klaessen

    • #9849
      Jack
      Deelnemer

      Hoi allen,

      Op navolgende link staat een filmpje van afgelopen weekend verder spreekt dit voor zich https://www.youtube.com/watch?v=ONwhJOSO7a8&feature=youtu.be

      Gr Jack

Weergave van 6 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.