Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
cristianv222006Deelnemer
En trwns heeft er iemand tangen/hamer/beitels te koop staal ik heb vooral tangen hard nodig
cristianv222006DeelnemerGoeddendag Jesse
Heeft u foto’s van uw smederij?
cristianv222006DeelnemerOf heeft er iemand een pers het is voor maken van muur ankers en danst enz zo ja wilt u dan mischien een foto mailen naar
cristianv222006DeelnemerDus wilt u mijn de foto’s mailen op
cristianv222006DeelnemerIk heb wel interessen wilt u mij mailen uw link doet het niet
cristianv222006DeelnemerHoi Chrissie,
Ik heb nog een pneumatische zelfbouwluchthamer staan. Deze doe ik weg want tegenwoordig heb ik een hydraulische pers.
Interesse in de luchthamer?Stuur maar een PM naar Smederij de Waard op FB indien interesse.
Wat bedoelt u met pm ik heb u gemaild dus zou u via de mail de foto’s willen sturen
Ik ben degene die er om vroeg
cristianv222006DeelnemerIk heb smederij de waard een e-mail gestuurd aangezien ik niet wist hoe ik een dm via Facebook moet versturen
cristianv222006DeelnemerDat snap ik dat heb ik ook maar ben eigenlijk wel bereid voor wat (professioneler) werk ik wil er ook me werk van maken snapt u ?
cristianv222006DeelnemerEn ik zoek tangen hamers en het basis gereedschap
cristianv222006DeelnemerWat wilt u voor die smeedhamer hebben en heeft u foto’s ?
cristianv222006DeelnemerDus heeft er noch iemand gereedschap te koop staan of die ene site weet fzo
cristianv222006DeelnemerJa dat snap ik dat heb ik al zoon 1,5 jaar gedaan
-
AuteurBerichten