dza007

Aangemaakte reacties

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • In antwoord op: diepe vuurpot #7907
    dza007
    Deelnemer

    @Toon: Ik ken het probleem, heb nl het zelfde.
    Ik moet soms ook noodgedwongen eerst een grote radius maken en/of van twee kanten beginnen te smeden om het ijzer op temperatuur te smeden.
    Maar ben nu toch tot de conclusie gekomen dat ik een autogeen setje voor dit soort werk wil hebben.
    Dan kan je net ff op die plekken hitte krijgen die ik op de normale manier niet heet krijg.

    groetjes, Rene

    In antwoord op: oei oei #7906
    dza007
    Deelnemer

    Tja is erg stil, ik moet zeggen(nu spreek ik voor mezelf) dat smeden van oude vertrouwde technieken houden en veelal niet van verandering. En de oude site vond ik persoonlijk overzichtelijker, maar dat is puur persoonlijk.
    Maar idd veel oude bekenden heb ik hier ook nog niet gezien.
    Hoop trouwens dat nu de vakantie voor mij afgelopen is, ik weer flink aan de gang kan gaan.
    Heb in Frankrijk weer mooie idee├źn opgedaan!

    Laterrrrr

    Rene

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)