2618

Opperhoofd
Sleutelbeheerder

Deze lijst kan iedereen zelf aanvullen en aanpassen. Als iets klaar is, kan het doorgestreept worden. Liever geen punten verwijderen zodat we wel het overzicht houden van wat er al gebeurd is:

1. Vrijwilliger catering zoeken (allemaal)
Jack 1 persoon gehele dag Kieth Brasier, en 1 persoon halvedag mijn vrouw Annemarie.

2. Wagenwiel Krimpen, demonstratie regelen (peer) (wordt ook aan gewerkt door dirk, wiel is er al, moet tevoorschijn getrokken worden en vervolgens nog een beetje gerestaureerd in samenwerking met jan van woezik)

Ik heb inmiddels een kleiner wagenwiel geregeld, van ongeveer 66 cm doorsnee, maar ik wil eigenlijk toch nog proberen het wagenwiel los te krijgen van de kar bij de molen.

3. Woots maken, demonstratie regelen (peer)

4. Drank zaken regelen (jack)
Drank is maandag besteld 40 kratten bier 10 cola 10 sinas 5 spablauw 3 sparood en Acetea een koeaanhanger op 220 volt € 50 per weekend.zaterdag morgen 9 uur op halen Jack regeld dit.

5. Formulieren gemeente (dirk)

6. Eet mogelijkheden (allemaal over nadenken)

7. Auto regelen voor trekken van de kar met smidsvuren en tenten. Maandag avond aanhanger op gehaalt Jack en Dirk is ook me geweest Super groot ding met mooie spullen.

8. Varken aan het spit regelen (peer)

9. Smeed parcours regelen. (Peer)

10. Inrichten terrein. (Dirk en Jack)
Zaterdag ca 10 uur allen ok

11. Via sponsoring kunnen we ijzer bekomen voor te smeden van metaalhandel Hilkens Menten te Haelen. Week voorafgaand ophalen ca. 6 lengtes 10 en 12 mm en reststukken ?
(jack)

12. ik heb de regio bladen van het weekend nog maals gemaild en maandag ochtend gebeld om kracht bij te zetten.

12. Hou kan ik de tekst hierboven door strepen ??? help.

[/size]

[/quote][/quote][/quote]

Jack, (ik heb hierboven aangegeven dat ik een kleiner wagenwiel geregeld heb, maar wil toch proberen het wagenwiel van de kar op de molen los te krijgen.

Heb je toevallig ook nog gedacht aan het ijzer voor de bilhamers is geregeld heb ik maandag op gehaald.

Hoe laat zouden we zaterdag op de molen zijn 9 uur en een telefoontje.

Groeten Dirk[/quote]