Nieuw Refflinghaus aambeeld 150kg

Weergave van 7 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #7865
      TechnicusJoe
      Deelnemer

      Ik wil graag m’n nieuwe aanwinst delen in het forum. Voor het slagen van mijn havo examen, direct aangenomen worden op mijn nieuwe school in Engeland (Herefordshire College of Technology) en een paar andere prestaties, vond mijn vader dat er wel een cadeau tegenover mocht staan.
      In dit geval een heel mooi nieuw Refflinghaus aambeeld.

      Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit! Een echte aanrader voor degenen die erover nadenken een gloednieuw aambeeld te kopen. En de levering is ook heel snel geweest!

      Hier nog een filmpje van de levering en het direct gebruiken het nieuwe aambeeld.

      Joe

      • Dit onderwerp is gewijzigd 10 jaren, 9 maanden geleden door TechnicusJoe.
      • Dit onderwerp is gewijzigd 10 jaren, 9 maanden geleden door TechnicusJoe. Reden: Foto's werkend krijgen
    • #7868
      TechnicusJoe
      Deelnemer

      Eens kijken of de foto’s zo wel werken.
      Edit: hehe, nu wel!

      • Deze reactie is gewijzigd 10 jaren, 9 maanden geleden door TechnicusJoe.
      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #7874
      smidsknecht
      Deelnemer

      Super aambeeld man ! Gefeliciteerd! Leuk filmpje ook, ga je in Engeland ook smeden?
      groet, Ruud

    • #7875
      TechnicusJoe
      Deelnemer

      Bedankt Ruud,

      Ja, in Engeland word ik opgeleid tot smid. Daar krijg ik vanzelfsprekend smeden, daarnaast ook alle vormen van lassen en een onderdeel bedrijfskunde. Zodat, als ik daar klaar ben, een mooi internationaal erkend papiertje heb en zelf een bedrijf zou kunnen starten of bij een bedrijf werken.

      Joe

      • Deze reactie is gewijzigd 10 jaren, 9 maanden geleden door TechnicusJoe.
    • #7882
      smidsknecht
      Deelnemer

      Mooi te zien dat er jonge mensen zijn in deze tijd, die voor zo’n prachtig ambacht kiezen inplaats van een clean computerbaantje. Succes Joe! Je bent een bijzondere kerel.

      Ruud

    • #7883
      prikkebeen
      Deelnemer

      Klasse Joe! Natuurlijk gefeliciteerd met je diploma, de aanname op je nieuwe school en met je nieuwe aambeeld! Als ik de Engelse opleidingen enigszins ken wordt jij heel gedegen voorbereid. Ik ben zelfs een beetje jaloers op je.
      Heel veel succes!

    • #7896
      leanderdw
      Deelnemer

      Hoi Joe!
      Gefeliciteerd met het behalen van je diploma en dat je gelijk bent aangenomen in Engeland. Mooi aambeeldje heb je ervoor gekregen zeg, bijna zonde om vies te maken 😉
      Veel succes in Engeland!

      Groetjes,
      Leander

    • #7919
      Bouk
      Deelnemer

      Hoi Joe,

      Ook van mij uit nog dubbel gefeliciteerd, en veel succes met je nieuwe studie.

      Groet Bouk

Weergave van 7 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.