Ik was even benieuwd of iemand weet wat voor aambeeld ik hier heb. Ik denk dat de markeringen niet helemaal slaan op de Engelse hundredweight maar weet het niet zeker. Bij voorbaat dank!
Dit onderwerp is gewijzigd 5 jaren, 1 maand geleden door joey.slager.
Bijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
Ik denk het ook, zou wel erg toevallig zijn als deze letters iets anders zouden betekenen.
Andere aambeelden hebben het ook, al is jouw logo mooier.
Je hebt iets moois in handen man.
Bijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
Auteur
Berichten
Weergave van 7 reactie threads
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.